Mobil: +420 725 114 467

Jednotlivé druhy dopravy - detailní popis

Česká pošta – balík do ruky

Balik do ruky Balík do ruky je standardně doručován následující pracovní den po odeslání v rozmezí 8:00–16:00 hod. V lokalitách s rozšířenou dobou doručování jsou zásilky doručovány v rozmezí 14:00–19:00 hod., v Praze v rozmezí 14:00-20:00 hod.. Před doručováním balíku v lokalitách s odpoledním doručováním budete telefonicky kontaktováni doručovatelem, který Vám upřesní čas příjezdu se zásilkou.

Chcete-li, aby Vaše zásilka byla doručována opravdu v odpoledních hodinách, požádejte o doručování balíku odpolední pochůzkou prostřednictvím internetového formuláře, nejdříve však až po obdržení avíza o podání zásilky.

V případě, že bude pokus o doručení zásilky neúspěšný, bude zásilka uložena na nejbližší ukládací poště. O uložení zásilky budete informováni papírovým oznámením, v případě předaných kontaktních údajů i prostřednictvím SMS anebo e-mailu. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, bude automaticky odesláno zpět.

Potřebujete-li znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší zásilky, můžete se informovat na infolince 800 177 889 nebo prostřednictvím formuláře po zadání čísla zásilky.


Česká pošta – balík na poštu

Balik do ruky Balík na poštu je unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice. Balík Vám je zaslán na pobočku pošty ve Vašem nejbližším okolí. S balíkem na poštu máte garantováno, že balík bude k vyzvednutí již následující pracovní den. Nemusíte tedy být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na poště kdy se to hodí Vám.

O možnostech vyzvednutí jste vždy informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.

Pokud Vám nevyhovuje zvolená pošta, můžete si na stránce www.ceskaposta.cz/zmenadispozice v den podání a po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chce balík vyzvednout. Pokud si nemůžete nebo nechce z nějakého důvodu Balík Na poštu vyzvednout, můžete zažádat o jeho doručení až domů.

Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, bude automaticky odeslána zpět, případně si můžete dobu uložení prodloužit až na 15 dnů.

Potřebujete-li znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší zásilky, můžete se informovat na infolince 800 177 889 nebo prostřednictvím formuláře po zadání čísla zásilky.


Zásilkovna - služba výdejních míst Z-point

Zásilkovna Zásilkovna je nezávislá síť výdejních míst a poskytuje dopravní služby pro internetové obchody. Společnost využívá síť smluvních podacích a výdejních míst v rámci České republiky.

Cílem výdejních míst Zásilkovna je nabídka levnějšího způsobu dopravy směrem ke konečným zákazníkům. Zboží je k vyzvednutí zpravidla do 2 pracovních dnů na vybraném výdejním místě Zásilkovny. Úložní doba balíčku je standardně 7 dnů.


Zásilková společnost Geis

Geis Přepravní společnost Geis doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celém území ČR. Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení odeslání objednávky. Potvrzení Vám přijde na email ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den v případě, že objednávka je přijata do 16:00 hodin.

V den doručování budete kontaktováni řidičem přepravce pro upřesnění času doručení. Zboží je doručováno v pracovní dny mezi 9:00-18:00 hod., přesný výběr hodiny dodání předem není, bohužel možný. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do schránky informaci s dalším pokusem doručení.

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete se dle zaslaného čísla balíku informovat na infolince Geis: 951 277 777

Co dělat když...

Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží nebo v dodávce něco chybí):

Kontaktujte nás prosím telefonicky (tel.: +420 466 412 441 nebo tel.: +420 466 412 442), uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím.

Pokud je dodávka mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů):

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem SON spol. s r.o., příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Zásilkovna

Neporušenost zásilky si zkontrolujte při převzetí zásilky. Je-li zásilka nekompletní či viditelně poškozená uplatněte reklamaci přímo na místě. Pracovník výdejního místa s Vámi sepíše zápis o škodě. Poté nám toto neprodleně oznamte telefonicky (tel.: +420 466 412 441 nebo tel.: +420 466 412 442). Našemu pracovníkovi, který vyřizuje škody uveďte identifikační číslo zásilky, co konkrétně nebylo v pořádku a ten Vás bude dále informovat o dalším postupu.

Geis Parcel

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, je nutné nám reklamaci nahlásit nejpozději do dvou pracovních dnů na tel.: +420 466 412 441 nebo tel.: +420 466 412 442. Našemu pracovníkovi, který vyřizuje škody uveďte identifikační číslo zásilky, co konkrétně nebylo v pořádku a ten Vás bude dále informovat o dalším postupu. Při nenahlášení škody do 2 dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí reklamace.

zpět

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace.